همکاری شبکه CBS با الکس کورتزمن برای تولید سریال های جدید Star Trek

اوایل این هفته بود که شبکه CBS از قطع همکاری با گرچن جی. برگ و آرون هاربرتز، شورانرهای فصل اول سریال Star Trek: Discovery (پیشتازان فضا: دیسکاوری) خبر داد. پس از آن این شبکه الکس کورتزمن، کارگردان ریبوت فیلم The Mummy (مومیایی)، را به‌عنوان شورانر جدید این سریال معرفی کرد و او که پیش از این در نقش تهیه کننده اجرایی نیز در سریال حضور داشته است، حال وظیفه ساخت فصل دوم این سریال را نیز بر عهده خواهد داشت. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه CBS به دنبال گسترش دنیای سریال Star Trek (پیشتازان فضا) با الکس کورتزمن است.

Alex Kurtzman

طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده،‌ کورتزمن قراردادی پنج ساله با شبکه CBS برای نظارت روی گسترش دنیای تلویزیونی مجموعه پیشتازان فضا امضا کرده است. طبق این قرارداد، او وظیفه دارد تا روی توسعه مجموعه‌های جدید و سایر محتواهای موجود در دنیای پیشتازان فضا که قرار است از این شبکه منتشر شود، نظارت کند. وظیفه ساخت یکی از این سریال‌های احتمالی بر عهده جاش شوارتز و استفانی ساویج، سازندگان سریال Runaways (فراری‌ها) محصول مشترک شبکه استریم هولو و مارول، است که گفته می‌شود اتفاقات این سریال در آکادمی استارفلیت (Starfleet Academy) جریان خواهد داشت. 

در همین حال گفته می‌شود که دو سریال دیگر،‌ مینی سریال هستند. تمرکز یکی از این دو پروژه روی داستان Wrath of Khan (خشم خان) خواهد بود، اما اطلاعاتی از مینی سریال دیگر مجموعه پیشتازان فضا در دسترس نیست. همچنین یک سریال انیمیشنی نیز براساس مجموعه Star Trek در دست ساخت است. در حال حاضر اطلاعات بیشتری در مورد روند توسعه این چهار سریال احتمالی مجموعه پیشتازان فضا یا اینکه چقدر هر یک از این پروژ‌ه‌ها شانس تولید و پخش را دارند، در دسترس نیست. با این حال، به نظر می‌رسد که شبکه CBS در نظر دارد تا سریال‌های بیشتری را براساس مجموعه Star Trek تولید و منتشر کند.  

همکاری شبکه CBS با الکس کورتزمن برای تولید سریال های جدید Star Trek

اوایل این هفته بود که شبکه CBS از قطع همکاری با گرچن جی. برگ و آرون هاربرتز، شورانرهای فصل اول سریال Star Trek: Discovery (پیشتازان فضا: دیسکاوری) خبر داد. پس از آن این شبکه الکس کورتزمن، کارگردان ریبوت فیلم The Mummy (مومیایی)، را به‌عنوان شورانر جدید این سریال معرفی کرد و او که پیش از این در نقش تهیه کننده اجرایی نیز در سریال حضور داشته است، حال وظیفه ساخت فصل دوم این سریال را نیز بر عهده خواهد داشت. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه CBS به دنبال گسترش دنیای سریال Star Trek (پیشتازان فضا) با الکس کورتزمن است.

Alex Kurtzman

طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده،‌ کورتزمن قراردادی پنج ساله با شبکه CBS برای نظارت روی گسترش دنیای تلویزیونی مجموعه پیشتازان فضا امضا کرده است. طبق این قرارداد، او وظیفه دارد تا روی توسعه مجموعه‌های جدید و سایر محتواهای موجود در دنیای پیشتازان فضا که قرار است از این شبکه منتشر شود، نظارت کند. وظیفه ساخت یکی از این سریال‌های احتمالی بر عهده جاش شوارتز و استفانی ساویج، سازندگان سریال Runaways (فراری‌ها) محصول مشترک شبکه استریم هولو و مارول، است که گفته می‌شود اتفاقات این سریال در آکادمی استارفلیت (Starfleet Academy) جریان خواهد داشت. 

در همین حال گفته می‌شود که دو سریال دیگر،‌ مینی سریال هستند. تمرکز یکی از این دو پروژه روی داستان Wrath of Khan (خشم خان) خواهد بود، اما اطلاعاتی از مینی سریال دیگر مجموعه پیشتازان فضا در دسترس نیست. همچنین یک سریال انیمیشنی نیز براساس مجموعه Star Trek در دست ساخت است. در حال حاضر اطلاعات بیشتری در مورد روند توسعه این چهار سریال احتمالی مجموعه پیشتازان فضا یا اینکه چقدر هر یک از این پروژ‌ه‌ها شانس تولید و پخش را دارند، در دسترس نیست. با این حال، به نظر می‌رسد که شبکه CBS در نظر دارد تا سریال‌های بیشتری را براساس مجموعه Star Trek تولید و منتشر کند.  

چالش های The Crew اتومبیل هایی را در بازی The Crew 2 آزاد می‌کند

در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی یوبی سافت (Ubisoft) در آستانه عرضه بازی The Crew 2 تریلری از این بازی منتشر کرد که بازیکنان را با چالش‌های نسخه اول این سری برای دریافت اتومبیل در The Crew 2 آشنا می‌کند. سازنده این بازی یعنی استودیو آیوری تاور (Ivory Tower) اعلام کرد که بازیکنان پیش از عرضه این محصول می‌توانند با انجام این چالش‌ها در نسخه اول یعنی بازی The Crew به اتومبیل‌های ویژه‌ای در دومین نسخه این بازی دست پیدا کنند.

بازیکنان با ملحق شدن به بخش Rewards Program بازی The Crew می‌توانند به ۱۸ چالش گنجانده‌شده در آن مراجعه کنند. گفتنی است که هر یک از این چالش‌ها، اتومبیل‌های مخصوصی را به بازیکنان در بازی The Crew 2 تقدیم می‌کند. نوزدهمین اتومبیل که با نام Ferrari 458 معرفی شده است، برای همه بازیکنانی در نظر گرفته شده است که صرفا در این برنامه شرکت کنند.

در ادامه می‌توانید جزئيات برخی از این چالش‌ها را مشاهده کنید و برای اطلاع از فهرست اصلی به وب‌سایت رسمی مراجعه کنید:

  • For Mustang GT 2015: برای به دست آوردن این وسیله نقلیه باید تمامی جوانب ظاهری یک اتومبیل را شخصی سازی کنید
  • Ducati Diavel: برای دریافت این وسیله نقلیه باید یک کامبو Stunt به مدت یک دقیقه انجام شود
  • Maserati Gran Turismo: برای به دست آوردن این وسیله نقلیه باید به لول ۵۰ دست پیدا کنید
  • Chevrolet Camaro RS 1969: برای دریافت این اتومبیل باید با یک اتومبیل درون شهری، یک مدال پلاتینیوم حالت داستانی را کسب کنید
  • Indian Chief Dark Horse 2015: برای به دست آوردن این وسیله نقلیه باید ۵ الی ۱۰ نقطه از قسمت جنوبی را در دست بگیرید و V4 را از آن خود کنید
  • KTM 450 Rally 2015: برای دستیابی به این وسیله نقلیه باید یک Ghost با سطح Platinum را شکست دهید

سازندگان ضمن اعلام این خبر تریلری از این بازی منتشر کردند که اتومبیل‌های فوق را به معرض نمایش قرار می‌دهد. بازی جدید همچنین دارای Season Pass نیز می‌شود و بازیکنان می‌توانند با خریداری کردن آن از محتویاتی که هر سه ماه یکبار و دو اتومبیل جدید که هر ماه برای بازی منتشر می‌شود به طور رایگان بهره‌مند شوند.

بازی The Crew 2 در تاریخ ۲۹ ژوئن (۸ تیرماه) برای پلتفرم‌های ایکس ‌باکس وان، پلی استیشن ۴ و پی سی منتشر می‌شود. در ادامه می‌توانید تریلر جدید این بازی را تماشا و دانلود کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید و برای اطلاع از خبر‌های منتشر شده تا به امروز می‌توانید به صفحه اختصاصی بازی The Crew 2 در زومجی مراجعه کنید.

چالش‌های The Crew اتومبیل‌هایی را در بازی The Crew 2 آزاد می‌کند

در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی یوبی سافت (Ubisoft) در آستانه عرضه بازی The Crew 2 تریلری از این بازی منتشر کرد که بازیکنان را با چالش‌های نسخه اول این سری برای دریافت اتومبیل در The Crew 2 آشنا می‌کند. سازنده این بازی یعنی استودیو آیوری تاور (Ivory Tower) اعلام کرد که بازیکنان پیش از عرضه این محصول می‌توانند با انجام این چالش‌ها در نسخه اول یعنی بازی The Crew به اتومبیل‌های ویژه‌ای در دومین نسخه این بازی دست پیدا کنند.

بازیکنان با ملحق شدن به بخش Rewards Program بازی The Crew می‌توانند به ۱۸ چالش گنجانده‌شده در آن مراجعه کنند. گفتنی است که هر یک از این چالش‌ها، اتومبیل‌های مخصوصی را به بازیکنان در بازی The Crew 2 تقدیم می‌کند. نوزدهمین اتومبیل که با نام Ferrari 458 معرفی شده است، برای همه بازیکنانی در نظر گرفته شده است که صرفا در این برنامه شرکت کنند.

در ادامه می‌توانید جزئيات برخی از این چالش‌های را مشاهده کنید و برای اطلاع از فهرست اصلی به وب‌سایت رسمی مراجعه کنید:

  • For Mustang GT 2015: برای به دست آوردن این وسیله نقلیه باید تمامی جوانب ظاهری یک اتومبیل را شخصی سازی کنید
  • Ducati Diavel: برای دریافت این وسیله نقلیه باید یک کامبو Stunt به مدت یک دقیقه انجام شود
  • Maserati Gran Turismo: برای به دست آوردن این وسیله نقلیه باید به لول ۵۰ دست پیدا کنید
  • Chevrolet Camaro RS 1969: برای دریافت این اتومبیل باید با یک اتومبیل درون شهری، یک مدال پلاتینیوم حالت داستانی را کسب کنید
  • Indian Chief Dark Horse 2015: برای به دست آوردن این وسیله نقلیه باید ۵ الی ۱۰ نقطه از قسمت جنوبی را در دست بگیرید و V4 را از آن خود کنید
  • KTM 450 Rally 2015: برای دستیابی به این وسیله نقلیه باید یکی Ghost با سطح Platinum را شکست دهید

سازندگان ضمن اعلام این خبر تریلری از این بازی منتشر کردند که اتومبیل‌های فوق را به معرض نمایش قرار می‌دهد. بازی جدید همچنین دارای Season Pass نیز می‌شود و بازیکنان می‌توانند با خریداری کردن آن از محتویاتی که هر سه ماه یکبار و دو اتومبیل جدید که هر ماه برای بازی منتشر می‌شود به طور رایگان بهره‌مند شوند.

بازی The Crew 2 در تاریخ ۲۹ ژوئن (۸ تیرماه) برای پلتفرم‌های ایکس ‌باکس وان، پلی استیشن ۴ و پی سی منتشر می‌شود. در ادامه می‌توانید تریلر جدید این بازی را تماشا و دانلود کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید و برای اطلاع از خبر‌های منتشر شده تا به امروز می‌توانید به صفحه اختصاصی بازی The Crew 2 در زومجی مراجعه کنید.

تغییرات و ویژگی‌های جدید بازی فیفا ۱۹

افرادی که علاقه زیادی به بازی‌های ورزشی و مخصوصا فوتبال دارند، می‌دانند که نسخه جدید فیفا و PES تا چه حد بازی‌های مهمی هستند؛ چرا که این بازی‌ها معمولا به یک سرگرمی یک ساله برای طرفداران تبدیل می‌شوند و علاقه‌مندان، تا زمان انتشار نسخه جدید در حالت‌های مختلف بازی درگیر مسابقات فوتبال مجازی می‌شوند. محبوبیت این بازی‌ها به حدی است که امروزه مسابقات ورزش‌های الکترونیکی مختلفی با محوریت بازی‌های فوتبال برگزار می‌شود و بازیکنان حرفه‌ای، در آن‌ها برای کسب جوایز بسیار ارزشمند با یکدیگر رقابت می‌کنند. کمپانی الکترونیک آرتز، چند روز مانده به کنفرانس EA Play 2018، با انتشار کاور رسمی، بازی فیفا ۱۹ را معرفی کرد و پس از آن، در جریان کنفرانس هم شاهد تریلری از بازی بودیم که وجود رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در این بازی را تایید کرد. اما جدا از این اطلاعات، سایت گیم‌اسپات اخیرا شانس این را داشته تا از نزدیک بازی FIFA 19 را تجربه کند و اطلاعاتی از تغییرات این نسخه در مقایسه با نسخه‌های قبلی به اشتراک گذاشته است که در ادامه،‌ مروری به آن‌ها خواهیم داشت. 

سیستم جدید شوت‌زنی:

در فیفا ۱۹، شاهد تغییراتی در نحوه زدن شوت خواهیم بود؛ به این صورت که پس از زدن کلید شوت برای بار اول، باید یک بار هم زمانی که پای بازیکن در حال برخورد به توپ است، این کلید را فشار دهید. در صورتی که در این کار زمان‌بندی درستی داشته باشید، یک شوت با دقت بالا روانه دروازه خواهد شد، ولی در صورتی که زمان‌بندی شما اشتباه باشد، درصد به خطا رفتن شوت افزایش خواهد یافت. البته در فیفا ۱۸، دوبار زدن کلید شوت پشت سر هم باعث نواخته شدن شوت زمینی یا به اصطلاح خود بازی، Low Driven Shot می‌شد که با اضافه شدن سیستم جدید شوت‌زنی در فیفا ۱۹، برای زدن چنین شوت‌های زمینی در این نسخه باید کلید R1/RB را همزمان با زدن شوت نگه دارید. 

فیفا 19 / FIFA 19

سیستم جدید زدن ضربات دروازه:

تصور کنید که در حال بازی کردن فیفا با یکی از دوستان‌تان روی یک کنسول هستید و می‌خواهید یک ضربه دروازه بزنید. در این حالت، وقتی از دوربین پشت دروازه‌بان استفاده کنید، اگر بخواهید توپ را به مدافع نزدیک دروازه‌بان پاس بدهید، دوست‌تان متوجه تغییرات دوربین خواهد شد و می‌فهمد که شما قصد پاس دادن به کدام بازیکن را دارید و می‌تواند بازیکن مهاجم خودش را به وی نزدیک و کار را برای شما سخت کند. ولی در فیفا ۱۹، اگر شما جهت خاصی را انتخاب کنید، دیگر دوربین به آن سمت تغییر نمی‌کند و همیشه ثابت خواهد بود. در نتیجه دوست‌تان هم متوجه هدف پاس شما نخواهد شد. البته این ویژگی، آنطور که باید و شاید در بازی‌های آنلاین یا برای افرادی که از دوربین پشت دروازه‌بان استفاده نمی‌کنند، به‌دردبخور نیست. 

نشانگر مربوط به بازیکن مدافع کنترل‌شده توسط هوش مصنوعی:

داشتن دقت بالا در زدن کلید شوت برای دومین بار، تاثیر زیادی روی گل شدن یا نشدن توپ خواهد داشت

در فیفا، شما می‌توانید علاوه بر بازیکنی که در حال کنترل وی هستید، با نگه داشتن کلید R1/RB، یک بازیکن دیگر را هم مسئول فشار آوردن به بازیکن مهاجم کنید که این بازیکن، توسط هوش مصنوعی کنترل می‌شود. حال در فیفا ۱۹، قرار است یک نشانگر کم‌رنگ روی سر این بازیکن ظاهر شود تا شما، متوجه شوید که با نگه داشتن کلید مذکور قرار است کدام بازیکن تیم‌تان، بازیکن حریف را تحت فشار قرار دهد. همچنین در صورتی که بخواهید با زدن کلید L1/LB بازیکن‌تان را سوییچ کنید، به بازیکنی سوییچ خواهد شد که نشانگر کم‌رنگ روی سر وی باشد. 

دستورات تاکتیکی جدید برای بازیکنان:

در فیفا ۱۸، اگر به قسمت دستورات تاکتیکی مربوط به بازیکنان (Player Instructions) بروید، برای مدافعین کناری فقط می‌توانید از بین گزینه‌های اضافه شدن به حمله، ماندن در دفاع و حالت متعادل، یکی را انتخاب کنید. ولی در فیفا ۱۹ قرار است این مدافعین کناری یک دستور تاکتیکی قابل انتخاب دیگر هم داشته باشند که از طریق آن، می‌توانید از آن‌ها بخواهید که یا به عنوان وینگر و از کناره‌ها به حمله اضافه شوند یا اینکه در هنگام حمله تیم، به سمت مرکز زمین بروند و از این طریق به تیم کمک کنند. 

اما دستورات تاکتیکی جدید فقط محدود به مدافعین کناری نمی‌شود و در فیفا ۱۹، همچنین می‌توانید به هافبک‌های وسط تیم‌تان بگویید که در هنگام دفاع، مرکز زمین را پوشش بدهند یا اینکه مراقب کناره‌های زمین باشند. 

تغییرات در مینی مپ:

یکی از موارد آزاردهنده در فیفا ۱۸ که مخصوصا گاهی در رقابت‌های آنلاین حسابی دردسر‌ساز می‌شود، مربوط به گاهی تقریبا هم‌رنگ بودن نماد بازیکنان در مینی مپ پایین صفحه است که باعث می‌شود تشخیص دادن بازیکنان خودی از رقیب کاری سخت یا حتی غیرممکن شود. اما این مشکل در فیفا ۱۹ به‌کلی رفع خواهد شد؛ چرا که در این نسخه، بازیکنان یک تیم در مینی مپ یا همان رادار، نماد‌های مثلثی شکل خواهند داشت و بازیکنان تیم دیگر هم نماد‌های دایره‌ای تا تشخیص آن‌ها از هم کار بسیار راحتی باشد. 

فیفا 19 / FIFA 19

امکان چیدن تاکتیک‌های مختلف بر اساس شرایط بازی:

فیفا ۱۹ علاوه بر اضافه کردن دستورات تاکتیکی مربوط به بازیکنان، قرار است از حیث چینش تاکتیک‌های کلی تیمی هم ویژگی‌های جدیدی داشته باشد. برای مثال در این نسخه قادر خواهید بود پیش از شروع بازی، چند نوع تاکتیک و سیستم بازی را بسته به شرایط مسابقه آماده کنید. فرضا سیستمی برای وقتی که ۱-۰ عقب هستید در نظر بگیرید که در آن، مدافعین کناری هم به حمله اضافه می‌شوند و کلا تیم‌تان آرایشی هجومی پیدا می‌کند. یا حالت دیگری را برای وقتی که از حریف جلو هستید در نظر بگیرید و سپس در بازی، به‌سادگی با استفاده از کلید‌های جهت، بین این تاکتیک‌ها سوییچ کنید. البته اضافه شدن این ویژگی به بازی، بدین معنی است که دیگر خبری از گزینه‌های پیش فرض Park the Bus و All Out Attack نخواهد بود که طرفداران مسابقات آنلاین و مخصوصا بخش آلتیمیت تیم، می‌دانند که خبر خوبی است!

تیم گزارشگری جدید مخصوص لیگ قهرمانان اروپا:

الکترونیک آرتز قصد دارد مسابقات لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا را به بهترین و واقع‌گرایانه‌ترین شکل ممکن به تصویر بکشد

با اینکه مارتین تایلر و الن اسمیت کماکان گزارشگر‌های اصلی بازی هستند، اما EA برای مسابقات لیگ قهرمانان اروپا دو گزارشگر جدید در نظر گرفته است؛ دِرِک ری و لی دیکسون که قرار است مسابقات لیگ قهرمانان اروپا را در بازی گزارش کنند. 

لیگ اروپا:

با اینکه در تریلر معرفی بازی، تمرکز بیش‌تر روی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا بود ولی مسابقات لیگ اروپا هم در بازی وجود خواهند داشت و از آنجایی که شاهد تیم‌های بزرگی در این مسابقات هستیم، قطعا این ویژگی هم جذابیت خودش را خواهد داشت. 

امکان شخصی‌سازی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا:

با اینکه مسابقات لیگ قهرمانان اروپا را در بخش‌های مختلف فیفا ۱۹ از حالت داستانی گرفته تا بخش آلتیمیت تیم مشاهده خواهیم کرد، ولی این مسابقات قرار است یک قسمت کاملا مستقل و مجزا هم در بازی داشته باشند. در این قسمت، بازیکنان این امکان را خواهند داشت تا چینش تیم‌ها را به صورت دلخواه تغییر بدهند و تیم‌هایی را که به صورت رسمی در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا حضور ندارند، به شکل دستی وارد این رقابت‌ها کنند. 

فیفا 19

سبک‌های دفاعی جدید:

در فیفا ۱۹ می‌توانید سبک دفاع کردن تیم‌تان را از بین گزینه‌های مختلف انتخاب کنید. برای مثال، می‌توانید انتخاب کنید که بازیکنان بلافاصله پس از از دست دادن توپ، به سمت بازیکن صاحب توپ بروند و او را تحت فشار قرار دهند. یا حتی می‌توانید این گزینه را انتخاب کنید که تیم‌تان، مالکیت توپ را به حریف بدهد و در زمین خودتان از دروازه دفاع کنید. صد البته یک حالت متعادل هم وجود دارد که ترکیبی از سایر حالت‌ها است. این گزینه‌ها به شما اجازه خواهند داد تا به سبک دلخواه خودتان در بازی دفاع کنید. 

ضربات کرنر طبیعی‌تر:

روش‌های رسیدن به گل در نسخه جدید فیفا متنوع‌تر شده‌اند و این، باعث خواهد شد تا شاهد تنوع بالاتر سبک بازی بین گیمر‌ها باشیم

از این پس بازیکنان تیم شما در ضربات کرنر، رفتار‌های واقع‌گرایانه‌تری از خود نشان می‌دهند. این مساله را در می‌توان در جای‌گیری‌ها و همچنین نحوه پریدن آن‌ها برای زدن ضربات سر مشاهده کرد که باعث می‌شود شانس بازیکنان برای به ثمر رساندن گل از طریق ضربات کرنر بیش‌تر شود. 

عمق تاکتیکی بیش‌تر:

در کل در فیفا ۱۹، گزینه‌های گسترده‌تری برای تعیین تاکتیک و سبک بازی تیم‌تان خواهید داشت. علاوه بر مواردی که پیش‌تر به آن‌ها اشاره کردیم، در فیفا ۱۹ این امکان را خواهید داشت تا تعداد بازیکنانی را که هنگام ضربات کرنر به محوطه جریمه حریف می‌روند مشخص کنید یا حتی به صورت دقیق تعیین کنید که چند بازیکن در کار‌های هجومی شرکت داشته باشند. 

پاس‌های عمقی تاثیرگذارتر:

یکی از مواردی که الکترونیک آرتز قصد بهبود آن را در فیفا ۱۹ دارد، سیستم پاس کاری است. بنا به تجربه‌ای که سایت گیم‌اسپات داشته، پاس‌ها در کل در فیفا ۱۹ طبیعی‌تر و بهتر از قبل هستند، ولی در عین حال، این مساله در رابطه با پاس‌های عمقی حتی نمود بیش‌تری هم دارد و اگر تا زمان انتشار نسخه اصلی الکترونیک آرتز تغییراتی در این پاس‌ها اعمال نکند، پاس‌های عمقی یکی از اصلی‌ترین روش‌های گلزنی در بازی خواهند بود؛ چرا که به گفته نویسنده گیم‌اسپات، این نوع پاس‌ها کمی بیش از حد قوی هستند. 

فیفا 19 / FIFA 19

سیستم کنترل توپ بهتر:

یکی دیگر از تغییرات فیفا ۱۹، سیستم کنترل توپ بهتر در بازی است. این مساله در جنبه‌های مختلف گیم‌پلی تاثیرگذار است و مثلا، یک جنبه آن کنترل بهتر توپ در زمانی است که بازیکن، پاس را دریافت می‌کند. در فیفا ۱۹ بازیکنان به شکلی طبیعی‌تر از قبل، با قسمت‌های مختلف بدن‌شان ممکن است توپ دریافتی را کنترل کنند و این مساله علاوه بر اینکه جنبه بصری بهتری به بازی می‌دهد، باعث می‌شود تا کنترل توپ و بلافاصله حرکت کردن با آن هم راحت‌تر از قبل شود. علاوه بر این، چنین کنترل بهتری روی توپ در مواردی مثل دریبل‌ها هم وجود دارد و شما حتی پیش از دریافت پاسی که بازیکن هم‌تیمی ارسال کرده است، می‌توانید جوری شبیه‌سازی کنید که انگار قصد حرکت در مثلا سمت راست را دارید، ولی توپ را به سمت چپ کنترل کنید و بدین شکل، بازیکن مدافع را به‌سادگی فریب بدهید. 

واضح‌تر بودن تاثیر دستورات تاکتیکی در بازی:

در مجموع بازی عمق تاکتیکی بیش‌تری خواهد داشت و قادر خواهید بود آنچه را که در ذهن دارید، راحت‌تر در بازی اعمال کنید

در فیفا ۱۸ و نسخه‌های قبلی مجموعه، یک سری تاکتیک‌های پیش‌فرض وجود دارند که با استفاده از کلید‌های جهت می‌توان آن‌ها را استفاده کرد؛ تاکتیک‌هایی مثل اضافه شدن مدافعین به حمله یا تغییر دادن محل وینگر‌ها با یکدیگر که باعث می‌شود مثلا وینگر راست به سمت چپ برود و برعکس. با این حال در نسخه‌های پیش از فیفا ۱۹، هرگز مشخص نبود که این دستورات واقعا اعمال شده‌اند یا مثلا موقتی هستند یا تا پایان بازی پابرجا خواهند بود. با این حال در فیفا ۱۹، قرار است این دستورات به شکلی طبیعی‌تر در بازی اعمال شوند و پس از انتخاب تاکتیکی، به شکلی واضح متوجه خواهید شد که دستور تاکتیکی شما در زمین اجرا می‌شود.

فیفا ۱۹ طبیعتا یک سری تغییرات و بهبود‌های دیگر هم خواهد داشت که قطعا تا زمان انتشار بازی، الکترونیک آرتز اطلاعات بیش‌تری از آن‌ها منتشر می‌کند. نظرات خود را در مورد موارد ذکر‌شده توسط گیم‌اسپات با زومجی به اشتراک بگذارید. 

تغییرات و ویژگی‌های جدید بازی فیفا ۱۹

افرادی که علاقه زیادی به بازی‌های ورزشی و مخصوصا فوتبال دارند، می‌دانند که نسخه جدید فیفا و PES تا چه حد بازی‌های مهمی هستند؛ چرا که این بازی‌ها معمولا به یک سرگرمی یک ساله برای طرفداران تبدیل می‌شوند و علاقه‌مندان، تا زمان انتشار نسخه جدید در حالت‌های مختلف بازی درگیر مسابقات فوتبال مجازی می‌شوند. محبوبیت این بازی‌ها به حدی است که امروزه مسابقات ورزش‌های الکترونیکی مختلفی با محوریت بازی‌های فوتبال برگزار می‌شود و بازیکنان حرفه‌ای، در آن‌ها برای کسب جوایز بسیار ارزشمند با یکدیگر رقابت می‌کنند. کمپانی الکترونیک آرتز، چند روز مانده به کنفرانس EA Play 2018، با انتشار کاور رسمی، بازی فیفا ۱۹ را معرفی کرد و پس از آن، در جریان کنفرانس هم شاهد تریلری از بازی بودیم که وجود رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در این بازی را تایید کرد. اما جدا از این اطلاعات، سایت گیم‌اسپات اخیرا شانس این را داشته تا از نزدیک بازی FIFA 19 را تجربه کند و اطلاعاتی از تغییرات این نسخه در مقایسه با نسخه‌های قبلی به اشتراک گذاشته است که در ادامه،‌ مروری به آن‌ها خواهیم داشت. 

سیستم جدید شوت‌زنی:

در فیفا ۱۹، شاهد تغییراتی در نحوه زدن شوت خواهیم بود؛ به این صورت که پس از زدن کلید شوت برای بار اول، باید یک بار هم زمانی که پای بازیکن در حال برخورد به توپ است، این کلید را فشار دهید. در صورتی که در این کار زمان‌بندی درستی داشته باشید، یک شوت با دقت بالا روانه دروازه خواهد شد، ولی در صورتی که زمان‌بندی شما اشتباه باشد، درصد به خطا رفتن شوت افزایش خواهد یافت. البته در فیفا ۱۸، دوبار زدن کلید شوت پشت سر هم باعث نواخته شدن شوت زمینی یا به اصطلاح خود بازی، Low Driven Shot می‌شد که با اضافه شدن سیستم جدید شوت‌زنی در فیفا ۱۹، برای زدن چنین شوت‌های زمینی در این نسخه باید کلید R1/RB را همزمان با زدن شوت نگه دارید. 

فیفا 19 / FIFA 19

سیستم جدید زدن ضربات دروازه:

تصور کنید که در حال بازی کردن فیفا با یکی از دوستان‌تان روی یک کنسول هستید و می‌خواهید یک ضربه دروازه بزنید. در این حالت، وقتی از دوربین پشت دروازه‌بان استفاده کنید، اگر بخواهید توپ را به مدافع نزدیک دروازه‌بان پاس بدهید، دوست‌تان متوجه تغییرات دوربین خواهد شد و می‌فهمد که شما قصد پاس دادن به کدام بازیکن را دارید و می‌تواند بازیکن مهاجم خودش را به وی نزدیک و کار را برای شما سخت کند. ولی در فیفا ۱۹، اگر شما جهت خاصی را انتخاب کنید، دیگر دوربین به آن سمت تغییر نمی‌کند و همیشه ثابت خواهد بود. در نتیجه دوست‌تان هم متوجه هدف پاس شما نخواهد شد. البته این ویژگی، آنطور که باید و شاید در بازی‌های آنلاین یا برای افرادی که از دوربین پشت دروازه‌بان استفاده نمی‌کنند، به‌دردبخور نیست. 

نشانگر مربوط به بازیکن مدافع کنترل‌شده توسط هوش مصنوعی:

داشتن دقت بالا در زدن کلید شوت برای دومین بار، تاثیر زیادی روی گل شدن یا نشدن توپ خواهد داشت

در فیفا، شما می‌توانید علاوه بر بازیکنی که در حال کنترل وی هستید، با نگه داشتن کلید R1/RB، یک بازیکن دیگر را هم مسئول فشار آوردن به بازیکن مهاجم کنید که این بازیکن، توسط هوش مصنوعی کنترل می‌شود. حال در فیفا ۱۹، قرار است یک نشانگر کم‌رنگ روی سر این بازیکن ظاهر شود تا شما، متوجه شوید که با نگه داشتن کلید مذکور قرار است کدام بازیکن تیم‌تان، بازیکن حریف را تحت فشار قرار دهد. همچنین در صورتی که بخواهید با زدن کلید L1/LB بازیکن‌تان را سوییچ کنید، به بازیکنی سوییچ خواهد شد که نشانگر کم‌رنگ روی سر وی باشد. 

دستورات تاکتیکی جدید برای بازیکنان:

در فیفا ۱۸، اگر به قسمت دستورات تاکتیکی مربوط به بازیکنان (Player Instructions) بروید، برای مدافعین کناری فقط می‌توانید از بین گزینه‌های اضافه شدن به حمله، ماندن در دفاع و حالت متعادل، یکی را انتخاب کنید. ولی در فیفا ۱۹ قرار است این مدافعین کناری یک دستور تاکتیکی قابل انتخاب دیگر هم داشته باشند که از طریق آن، می‌توانید از آن‌ها بخواهید که یا به عنوان وینگر و از کناره‌ها به حمله اضافه شوند یا اینکه در هنگام حمله تیم، به سمت مرکز زمین بروند و از این طریق به تیم کمک کنند. 

اما دستورات تاکتیکی جدید فقط محدود به مدافعین کناری نمی‌شود و در فیفا ۱۹، همچنین می‌توانید به هافبک‌های وسط تیم‌تان بگویید که در هنگام دفاع، مرکز زمین را پوشش بدهند یا اینکه مراقب کناره‌های زمین باشند. 

تغییرات در مینی مپ:

یکی از موارد آزاردهنده در فیفا ۱۸ که مخصوصا گاهی در رقابت‌های آنلاین حسابی دردسر‌ساز می‌شود، مربوط به گاهی تقریبا هم‌رنگ بودن نماد بازیکنان در مینی مپ پایین صفحه است که باعث می‌شود تشخیص دادن بازیکنان خودی از رقیب کاری سخت یا حتی غیرممکن شود. اما این مشکل در فیفا ۱۹ به‌کلی رفع خواهد شد؛ چرا که در این نسخه، بازیکنان یک تیم در مینی مپ یا همان رادار، نماد‌های مثلثی شکل خواهند داشت و بازیکنان تیم دیگر هم نماد‌های دایره‌ای تا تشخیص آن‌ها از هم کار بسیار راحتی باشد. 

فیفا 19 / FIFA 19

امکان چیدن تاکتیک‌های مختلف بر اساس شرایط بازی:

فیفا ۱۹ علاوه بر اضافه کردن دستورات تاکتیکی مربوط به بازیکنان، قرار است از حیث چینش تاکتیک‌های کلی تیمی هم ویژگی‌های جدیدی داشته باشد. برای مثال در این نسخه قادر خواهید بود پیش از شروع بازی، چند نوع تاکتیک و سیستم بازی را بسته به شرایط مسابقه آماده کنید. فرضا سیستمی برای وقتی که ۱-۰ عقب هستید در نظر بگیرید که در آن، مدافعین کناری هم به حمله اضافه می‌شوند و کلا تیم‌تان آرایشی هجومی پیدا می‌کند. یا حالت دیگری را برای وقتی که از حریف جلو هستید در نظر بگیرید و سپس در بازی، به‌سادگی با استفاده از کلید‌های جهت، بین این تاکتیک‌ها سوییچ کنید. البته اضافه شدن این ویژگی به بازی، بدین معنی است که دیگر خبری از گزینه‌های پیش فرض Park the Bus و All Out Attack نخواهد بود که طرفداران مسابقات آنلاین و مخصوصا بخش آلتیمیت تیم، می‌دانند که خبر خوبی است!

تیم گزارشگری جدید مخصوص لیگ قهرمانان اروپا:

الکترونیک آرتز قصد دارد مسابقات لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا را به بهترین و واقع‌گرایانه‌ترین شکل ممکن به تصویر بکشد

با اینکه مارتین تایلر و الن اسمیت کماکان گزارشگر‌های اصلی بازی هستند، اما EA برای مسابقات لیگ قهرمانان اروپا دو گزارشگر جدید در نظر گرفته است؛ دِرِک ری و لی دیکسون که قرار است مسابقات لیگ قهرمانان اروپا را در بازی گزارش کنند. 

لیگ اروپا:

با اینکه در تریلر معرفی بازی، تمرکز بیش‌تر روی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا بود ولی مسابقات لیگ اروپا هم در بازی وجود خواهند داشت و از آنجایی که شاهد تیم‌های بزرگی در این مسابقات هستیم، قطعا این ویژگی هم جذابیت خودش را خواهد داشت. 

امکان شخصی‌سازی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا:

با اینکه مسابقات لیگ قهرمانان اروپا را در بخش‌های مختلف فیفا ۱۹ از حالت داستانی گرفته تا بخش آلتیمیت تیم مشاهده خواهیم کرد، ولی این مسابقات قرار است یک قسمت کاملا مستقل و مجزا هم در بازی داشته باشند. در این قسمت، بازیکنان این امکان را خواهند داشت تا چینش تیم‌ها را به صورت دلخواه تغییر بدهند و تیم‌هایی را که به صورت رسمی در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا حضور ندارند، به شکل دستی وارد این رقابت‌ها کنند. 

فیفا 19

سبک‌های دفاعی جدید:

در فیفا ۱۹ می‌توانید سبک دفاع کردن تیم‌تان را از بین گزینه‌های مختلف انتخاب کنید. برای مثال، می‌توانید انتخاب کنید که بازیکنان بلافاصله پس از از دست دادن توپ، به سمت بازیکن صاحب توپ بروند و او را تحت فشار قرار دهند. یا حتی می‌توانید این گزینه را انتخاب کنید که تیم‌تان، مالکیت توپ را به حریف بدهد و در زمین خودتان از دروازه دفاع کنید. صد البته یک حالت متعادل هم وجود دارد که ترکیبی از سایر حالت‌ها است. این گزینه‌ها به شما اجازه خواهند داد تا به سبک دلخواه خودتان در بازی دفاع کنید. 

ضربات کرنر طبیعی‌تر:

روش‌های رسیدن به گل در نسخه جدید فیفا متنوع‌تر شده‌اند و این، باعث خواهد شد تا شاهد تنوع بالاتر سبک بازی بین گیمر‌ها باشیم

از این پس بازیکنان تیم شما در ضربات کرنر، رفتار‌های واقع‌گرایانه‌تری از خود نشان می‌دهند. این مساله را در می‌توان در جای‌گیری‌ها و همچنین نحوه پریدن آن‌ها برای زدن ضربات سر مشاهده کرد که باعث می‌شود شانس بازیکنان برای به ثمر رساندن گل از طریق ضربات کرنر بیش‌تر شود. 

عمق تاکتیکی بیش‌تر:

در کل در فیفا ۱۹، گزینه‌های گسترده‌تری برای تعیین تاکتیک و سبک بازی تیم‌تان خواهید داشت. علاوه بر مواردی که پیش‌تر به آن‌ها اشاره کردیم، در فیفا ۱۹ این امکان را خواهید داشت تا تعداد بازیکنانی را که هنگام ضربات کرنر به محوطه جریمه حریف می‌روند مشخص کنید یا حتی به صورت دقیق تعیین کنید که چند بازیکن در کار‌های هجومی شرکت داشته باشند. 

پاس‌های عمقی تاثیرگذارتر:

یکی از مواردی که الکترونیک آرتز قصد بهبود آن را در فیفا ۱۹ دارد، سیستم پاس کاری است. بنا به تجربه‌ای که سایت گیم‌اسپات داشته، پاس‌ها در کل در فیفا ۱۹ طبیعی‌تر و بهتر از قبل هستند، ولی در عین حال، این مساله در رابطه با پاس‌های عمقی حتی نمود بیش‌تری هم دارد و اگر تا زمان انتشار نسخه اصلی الکترونیک آرتز تغییراتی در این پاس‌ها اعمال نکند، پاس‌های عمقی یکی از اصلی‌ترین روش‌های گلزنی در بازی خواهند بود؛ چرا که به گفته نویسنده گیم‌اسپات، این نوع پاس‌ها کمی بیش از حد قوی هستند. 

فیفا 19 / FIFA 19

سیستم کنترل توپ بهتر:

یکی دیگر از تغییرات فیفا ۱۹، سیستم کنترل توپ بهتر در بازی است. این مساله در جنبه‌های مختلف گیم‌پلی تاثیرگذار است و مثلا، یک جنبه آن کنترل بهتر توپ در زمانی است که بازیکن، پاس را دریافت می‌کند. در فیفا ۱۹ بازیکنان به شکلی طبیعی‌تر از قبل، با قسمت‌های مختلف بدن‌شان ممکن است توپ دریافتی را کنترل کنند و این مساله علاوه بر اینکه جنبه بصری بهتری به بازی می‌دهد، باعث می‌شود تا کنترل توپ و بلافاصله حرکت کردن با آن هم راحت‌تر از قبل شود. علاوه بر این، چنین کنترل بهتری روی توپ در مواردی مثل دریبل‌ها هم وجود دارد و شما حتی پیش از دریافت پاسی که بازیکن هم‌تیمی ارسال کرده است، می‌توانید جوری شبیه‌سازی کنید که انگار قصد حرکت در مثلا سمت راست را دارید، ولی توپ را به سمت چپ کنترل کنید و بدین شکل، بازیکن مدافع را به‌سادگی فریب بدهید. 

واضح‌تر بودن تاثیر دستورات تاکتیکی در بازی:

در مجموع بازی عمق تاکتیکی بیش‌تری خواهد داشت و قادر خواهید بود آنچه را که در ذهن دارید، راحت‌تر در بازی اعمال کنید

در فیفا ۱۸ و نسخه‌های قبلی مجموعه، یک سری تاکتیک‌های پیش‌فرض وجود دارند که با استفاده از کلید‌های جهت می‌توان آن‌ها را استفاده کرد؛ تاکتیک‌هایی مثل اضافه شدن مدافعین به حمله یا تغییر دادن محل وینگر‌ها با یکدیگر که باعث می‌شود مثلا وینگر راست به سمت چپ برود و برعکس. با این حال در نسخه‌های پیش از فیفا ۱۹، هرگز مشخص نبود که این دستورات واقعا اعمال شده‌اند یا مثلا موقتی هستند یا تا پایان بازی پابرجا خواهند بود. با این حال در فیفا ۱۹، قرار است این دستورات به شکلی طبیعی‌تر در بازی اعمال شوند و پس از انتخاب تاکتیکی، به شکلی واضح متوجه خواهید شد که دستور تاکتیکی شما در زمین اجرا می‌شود.

فیفا ۱۹ طبیعتا یک سری تغییرات و بهبود‌های دیگر هم خواهد داشت که قطعا تا زمان انتشار بازی، الکترونیک آرتز اطلاعات بیش‌تری از آن‌ها منتشر می‌کند. نظرات خود را در مورد موارد ذکر‌شده توسط گیم‌اسپات با زومجی به اشتراک بگذارید. 

بازی Darkness Rises برای اندروید و آیفون عرضه شد

طبق جدیدترین اخبار بازی موبایل، استودیو نکوسن (Nexon) بازی نقش آفرینی و سوم شخص Darkness Rises را برای اندروید و آیفون منتشر کرد. علاقه‌مندان به بازی‌های موبایل می‌توانند با مراجعه به فروشگاه گوگل پلی و اپ استور، این بازی را دانلود و تجربه کنند.

در بازی اندروید و آیفون Darkness Rises، شما در دنیایی تاریک و فانتزی قرار دارید که می‌توانید شخصیت مورد علاقه خود را شخصی سازی کنید و پا به دنیای بازی بگذارید و داستان را پیش ببرید. همچنین بازی دارای بخش چندنفره است و اگر علاقه‌مند به پاکسازی سیاه‌ چاله‌ها هستید می‌توانید از طریق حالت مشارکتی بازی سیاه چاله‌ها را پاکسازی کنید و پاداش بیشتری دریافت کنید. از طرفی یک حالت PvP نیز برای بازیکنان Darkness Rises در نظر گرفته شده است که می‌توانند قدرت خود را محک بزنند.

در توضیحات بازی Darkness Rises آمده است:

در جریان Darkness Rises بازیکنان یک خط داستانی تاریک را تجربه خواهند کرد و با باس‌ها و مینی باس‌های چالش برانگیزی مواجه خواهند شد. از این‌رو باید یک نیروی شیطانی را متوقف کنید و مانع از تاریک شدن جهان شوید.

از نظر گیم پلی با اثری طرف هستیم که مبارزات سرعتی با عکس العمل بالا را ارائه می‌دهد و به‌ واسطه سیستم شخصی سازی Darkness Rises، بازیکنان می‌توانند شیوه بازی کردن خود را خودشان خلق کنند. با پیشروی در بازی و با لول‌آپ شدن، مهارت‌ها و قدرت‌های مختلفی را کسب می‌کنید و می‌توانید باس‌های غول آسای بازی را راحت‌تر از بین ببرید.

در کنار تمامی موارد ذکر شده، یکی از ویژگی‌های خوب بازی موبایل Darkness Rises، وجود صدا پیشه‌های آثار مطرح ویدیویی است. از میان صداپیشگان بازی اندروید و آیفون Darkness Rises می‌توان به جو وایت از بازی The Witcher 3، الک نیومن از بازی Divinity: Original Sin 2 و کارینا ریوز از بازی Xenoblade Chronicles اشاره کرد.

تریلر بازی Captain Toad: Treasure Tracker با محوریت گیم پلی نسخه سوییچ و ۳DS

با انتشار بازی Captain Toad: Treasure Tracker در ماه آینده شاهد راهیابی Captain Toad بامزه و دوست‌داشتنی به کنسول‌های نینتندو سوییچ و نینتندو ۳DS خواهیم بود. حال و در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که کمپانی نینتندو تریلر جدیدی را به مناسبت نزدیک شدن به زمان عرضه بازی Captain Toad: Treasure Tracker منتشر کرده است که گیم‌پلی هر دو نسخه بازی را به نمایش در می‌آورد.

این تریلر گیم‌پلی سه دقیقه‌ای، مکان‌های جدیدی را به نمایش در می‌آورد که تنها در نسخه‌های نینتندو سوییچ و نینتندو ۳DS بازی وجود خواهند داشت و می‌توان این موارد را از قابل توجه‌ترین بخش‌های تریلر نیز به حساب آورد. نسخه‌های مذکور دارای مراحل جدیدی با محوریت برخی از Kingdomهای بازی Super Mario Odyssey خواهند بود که تریلر جدید بازی Captain Toad: Treasure Tracker نیز نگاهی گذرا به مکان‌هایی نظیر Donk City، Cascade Kingdom و Luncheon Kingdom می‌اندازد.

کمپانی نینتندو علاوه بر این تریلر، نسخه آزمایشی بازی Captain Toad: Treasure Tracker را در اروپا و ژاپن در دسترس کاربران نینتندو سوییچ و ۳DS قرار داده است و کاربران این مناطق از حالا می‌توانند به تجربه آن اقدام کنند. تا به این لحظه سخنی از انتشار نسخه آزمایشی بازی در امریکای شمالی به میان نیامده است و در صورت انتشار اخبار بیشتر آن را با شما در میان خواهیم گذاشت.

بازی Captain Toad: Treasure Tracker در تاریخ بیست‌ودوم تیرماه (۱۳ جولای) برای Nintendo Switch و ۳DS منتشر خواهد شد و تا آن زمان شما می‌توانید تریلر جدید بازی را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات

بازی Darkness Rises برای اندروید و آیفون عرضه شد

طبق جدیدترین اخبار بازی موبایل، استودیو نکوسن (Nexon) بازی نقش آفرینی و سوم شخص Darkness Rises را برای اندروید و آیفون منتشر کرد. علاقه‌مندان به بازی‌های موبایل می‌توانند با مراجعه به فروشگاه گوگل پلی و اپ استور، این بازی را دانلود و تجربه کنند.

در بازی اندروید و آیفون Darkness Rises، شما در دنیایی تاریک و فانتزی قرار دارید که می‌توانید شخصیت مورد علاقه خود را شخصی سازی کنید و پا به دنیای بازی بگذارید و داستان را پیش ببرید. همچنین بازی دارای بخش چندنفره است و اگر علاقه‌مند به پاکسازی سیاه‌ چاله‌ها هستید می‌توانید از طریق حالت مشارکتی بازی سیاه چاله‌ها را پاکسازی کنید و پاداش بیشتری دریافت کنید. از طرفی یک حالت PvP نیز برای بازیکنان Darkness Rises در نظر گرفته شده است که می‌توانند قدرت خود را محک بزنند.

در توضیحات بازی Darkness Rises آمده است:

در جریان Darkness Rises بازیکنان یک خط داستانی تاریک را تجربه خواهند کرد و با باس‌ها و مینی باس‌های چالش برانگیزی مواجه خواهند شد. از این‌رو باید یک نیروی شیطانی را متوقف کنید و مانع از تاریک شدن جهان شوید.

از نظر گیم پلی با اثری طرف هستیم که مبارزات سرعتی با عکس العمل بالا را ارائه می‌دهد و به‌ واسطه سیستم شخصی سازی Darkness Rises، بازیکنان می‌توانند شیوه بازی کردن خود را خودشان خلق کنند. با پیشروی در بازی و با لول‌آپ شدن، مهارت‌ها و قدرت‌های مختلفی را کسب می‌کنید و می‌توانید باس‌های غول آسای بازی را راحت‌تر از بین ببرید.

در کنار تمامی موارد ذکر شده، یکی از ویژگی‌های خوب بازی موبایل Darkness Rises، وجود صدا پیشه‌های آثار مطرح ویدیویی است. از میان صداپیشگان بازی اندروید و آیفون Darkness Rises می‌توان به جو وایت از بازی The Witcher 3، الک نیومن از بازی Divinity: Original Sin 2 و کارینا ریوز از بازی Xenoblade Chronicles اشاره کرد.

تریلر بازی Captain Toad: Treasure Tracker با محوریت گیم پلی نسخه سوییچ و ۳DS

با انتشار بازی Captain Toad: Treasure Tracker در ماه آینده شاهد راهیابی Captain Toad بامزه و دوست‌داشتنی به کنسول‌های نینتندو سوییچ و نینتندو ۳DS خواهیم بود. حال و در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که کمپانی نینتندو تریلر جدیدی را به مناسبت نزدیک شدن به زمان عرضه بازی Captain Toad: Treasure Tracker منتشر کرده است که گیم‌پلی هر دو نسخه بازی را به نمایش در می‌آورد.

این تریلر گیم‌پلی سه دقیقه‌ای، مکان‌های جدیدی را به نمایش در می‌آورد که تنها در نسخه‌های نینتندو سوییچ و نینتندو ۳DS بازی وجود خواهند داشت و می‌توان این موارد را از قابل توجه‌ترین بخش‌های تریلر نیز به حساب آورد. نسخه‌های مذکور دارای مراحل جدیدی با محوریت برخی از Kingdomهای بازی Super Mario Odyssey خواهند بود که تریلر جدید بازی Captain Toad: Treasure Tracker نیز نگاهی گذرا به مکان‌هایی نظیر Donk City، Cascade Kingdom و Luncheon Kingdom می‌اندازد.

کمپانی نینتندو علاوه بر این تریلر، نسخه آزمایشی بازی Captain Toad: Treasure Tracker را در اروپا و ژاپن در دسترس کاربران نینتندو سوییچ و ۳DS قرار داده است و کاربران این مناطق از حالا می‌توانند به تجربه آن اقدام کنند. تا به این لحظه سخنی از انتشار نسخه آزمایشی بازی در امریکای شمالی به میان نیامده است و در صورت انتشار اخبار بیشتر آن را با شما در میان خواهیم گذاشت.

بازی Captain Toad: Treasure Tracker در تاریخ بیست‌ودوم تیرماه (۱۳ جولای) برای Nintendo Switch و ۳DS منتشر خواهد شد و تا آن زمان شما می‌توانید تریلر جدید بازی را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات